tisdag 27 juli 2010

Siba


Jag har nyss varit på Siba i Sickla köpcenter och blivit bemött av världens snällaste människor! Hade problem med min kamerabeställning, Nikon hade missat att skicka mig saker som skulle varit i mitt paket. Lite jobbigt att inte ha en kameraväska när man ska flyga med kameran tänkte jag och ringde kundservice. Där pratade jag med en ung göteborsk kille som var hur gullig som helst, och nu dessa (återigen unga) sköna människor i butiken. Går man in med positiv attityd, blir man positivt bemött, så är det bara.
Vet inte om det har något med åldern att göra egentligen, men

JAG TROR PÅ VÅR GENERATION!


Såhär nöjd var jag idag efter mitt Siba-besök.
Bilden är tagen från lyckobloggen. Som för övrigt är en väldigt awesome blogg.

/Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar