onsdag 7 juli 2010

100 inlägg!

Linnéas Malmö-inlägg var vårt 100e inlägg, grattis till oss!:) Vi har ändå hunnit med en hel del sen vi startade vår lilla blogg.

För övrigt är jag idag Glad Kvinna AB, har nämligen fått två jättebra nyheter denna vecka! Den ena är att jag flyttar den 1a augusti till en mkt fin lägenhet och jag kan inte tänka mig att få en skönare person att hyra av (som till och med låter mig måla väggarna rosa...eller?) :). Den andra nyheten kommer upp senare!

SOMMAREN ÄGER!

/Yasmin

2 kommentarer:

  1. Grattis till 100 Inlägg. Jag är säker att det finns många hundratals inlägg kvar att göra för världen är en stor plats och ni två hjälper till att göra den intressantare för oss alla.
    Tack för ett jätterolig blogg.

    SvaraRadera
  2. Haha yes! va grymma vi är! jag antar att du inte suttit och räknat dem? ;)

    Linnéa

    SvaraRadera