tisdag 17 augusti 2010

Trött loppa

Alltså min comeback här har ju inte direkt varit den bästa.. Det kan bero på att min kropp är inställd på "sommarlov" och jag fortfarande lider festivalmen och att jag fått gå upp vid sjutiden två dagar i rad vilket resulterar i vad man kallar för trötthet. Sedan har jag insett att jag verkligen verkligen är en datanörd... Por qué? För att jag inte kan identifiera mig med typsnittet Georgia. Jag är mycket mer arial. Visst har jag rätt? Imorgon åker jag på kickoff med jobbet till jag vet inte var, men jag ska iaf återvända på torsdag som en mycket mer kunskapsrik (om det nu är ett ord?) människa.PS. Vi tycker det är superkul när ni mailar frågor till oss om resor och sånt som vi har gjort. Vi tycker det är så kul att jag faktiskt använde mig av ordet super, det säger allt liksom. Fortsätt med det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar