torsdag 5 augusti 2010

Matfest på Ikea!

Det roligaste med att besöka Ikea är faktiskt inte att hitta massa fynd eller följa dramat om jakten på en parkeringsplats, utan att man kan äta riktigt billigt! Ja, okej, jag är erkänner att jag känner mig lite B som lägger upp bilder på IKEA-mat efter Linnéas inlägg om hennes matupplevelser i Paris. Känner att jag måste kompensera skadan (även om jag står för att jag gillar Ikea-maten), så: Titta vad vi lyckades pyssla ihop förra veckan när jag var lägenhetsvakt i finaste lägenheten på Odenplan; musslor i vitlök, vitt vin och grädde, pilgrimsmusslor, vitlöksbröd och mozzarellasallad. "Husmors"-poäng!

/Yasmin
PS. Linnéa, när blev vår blogg en matblogg?:)

1 kommentar:

  1. haha innan jag läste din sista mening tänkte jag PRECIS samma sak

    SvaraRadera