måndag 30 augusti 2010

Höst

Varit hemma hos föräldrarna över helgen och har hunnit med jobb, fika och bli uppläxad av min lillebror om månlandningen som faktiskt aldrig skett. Jag älskar när en 13-åring är 100 % säker på en av de mest omdiskuterade händelserna någonsin. Jag träffade även en kvinna som alltid älskat att spela piano, men nu har sjukdomar tärt på henne och hon kan inte längre använda sina händer som hon vill. Poängen med den anekdoten var att man ska passa på att ägna sig åt sina passioner medan man kan... I övrigt har jag typ styrt upp min höst, ser fram emot att eventen som jag jobbar med ska gå av stapeln och bli GRYMMA, längtar till Barca-resan med Lilo i oktober och måste bunkra upp med mer thé i hyllorna för nu går vi mot hösttider på riktigt.
Jag och lillebror!


/Yasmin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar