måndag 9 augusti 2010

Inspirationsaktivitet: Vandring!

Vad: Vandring
Var: Sörmlandsleden (vi hoppade in någonstans vid Botkyrka/Tumba)
Kostnad: 0 kr
Det är tråkigt att sitta hemma på sommaren så har man inte något att göra, så finns naturen alltid till låns (nu låter det som att jag hänger där ofta, vilket jag inte gör...tyvärr? Min mamma hoppas dock på att jag ska gå med i Naturskyddsföreningen). Men ett stycke pojkvän fick jag med mig in i Sörmlandsleden (vi tog en random etapp, slog in kordinaterna på gps och åkte dit helt enkelt). Info om leden finns här: http://www.sormlandsleden.se/
Det var faktiskt ganska kul, det var i alla fall skönt att få röra på sig ordentligt och på en del platser hade man jättefin utsikt. Nackdelarna var vårt möte med en ORM (jaja en "snok" som alla envisas med att kalla det) och den kära fästingen jag fick efter vandringen. Men i övrigt så var det en bra träningsform som jag rekommenderar (men inte till er som är ormrädda!).


/Yasmin

1 kommentar:

  1. haha det var en liten snok dessutom och fastingen opererades bort senare under kvallen. Patienten overlevde ovh var fullt aterstalld efter nagra pussar.

    SvaraRadera