måndag 10 maj 2010

Tips: Ruinen!

Alla ni som åker på E4an förbi Jönköping bör stanna till vid "Ruinen" som ligger vid kanten av motorvägen typ. Den heter bara ruinen, väldigt passande namn måste jag säga. Fett cool är den iaf. Man känner sig väldigt "Fem-gänget" när man smyger omkring där. Min pojkvän fick rollen som Tim (hunden).
Här har vi ruinenNej skojade bara, här är den riktiga ruinen:)
Tvingar Srecko krypa igenom trånga hål, visst är det kul att leka fem-gänget med mig?:)
Vem kan det vara?
Tänkarbild 1
Tänkarbild 2
/Yasmin

4 kommentarer:

  1. Jag fick vara Tim :(

    SvaraRadera
  2. kostar det något? eller blir man ruinerad (hihi) om man åker dit?

    SvaraRadera
  3. nä det kostar ingenting. det ligger vid E4:an strax innan Jönköping. Utsikten är riktigt häftig och har man en flickvän med väldigt livlig fantasi så kan det bli riktigt kul.

    SvaraRadera
  4. haha, fan va ni är roliga! (och då syftar jag inte på davids ordvits)

    SvaraRadera