onsdag 19 maj 2010

Dagdrömmer om en viss Barcelona-balkong

Sitter och skriver c-uppsats (vet att det är många som sitter i samma situation). Solen skiner utanför och jag kommer på mig själv dagdrömma då och då. Känner mig ändå motiverad att skriva klart uppsatsen. När den är inlämnad och klar är det dags för sommar (och lite jobb). Förra sommaren var jag bland annat i mitt älskade Barcelona. Jag och systeryster bodde i stor lägenhet med världens finaste balkong som vi delade med några fransyskor. Jag skulle seriöst kunna bo på enbart den balkogen. Man kunde göra allt på den; cykla, sola, äta, festa, springa, hoppa, se på hela Barcelona och ha efterfester. Måste bara publicera ett litet altare av beröm för vår balkong i Barca:
Jag undrar vilken balkong denna sommar kommer att leda mig till?
/Yasmin

3 kommentarer:

  1. Jag vill åka till den balkongen! NU!

    SvaraRadera
  2. Åh det där såg myspys ut! :-) Vart i stan låg lägenheten? =)

    SvaraRadera
  3. Sv: I Bourne, på calle princesa, perfekt läge :)

    SvaraRadera