fredag 7 maj 2010

Inspirationsaktivitet: Spa

Vad: Spa-besök
Var: Yasuragi, Hasseludden
Kostnad: 1090 kr för halvdagsbesök (antingen 08-16.00 eller 14-22.00) + eventuella behandlingar.

Varma källor både inomhus och utomhus, rofylld bassäng där man kan motionssimma, bastu, ångbastu, frukt och té-buffé, fyra-rätters middag och en yakuta och tofflor att lufsa omkring i hela dagen -min födelsedag kunde inte ha varit bättre. Man kände sig som en helt ny människa efteråt, faktiskt (fast väldigt frusen, min kroppstemperatur anpassade sig till de 40 gradiga varma källorna). Det enda negativa skulle kunna vara att maten var lite liten i portionerna (vadå 4 bitar sushi till förrätt liksom?) men det smakade jättegott och alla kanske inte är matvrak som jag. Dessutom provade vi på zenmeditation!
Varma källor fanns i omklädningsrummet ocksåFruktbuffén med ananasen i spetsen kom till undsättning om man kände sig lite småhungrig

Harmonisk musik och en tom bassäng och vilstolar som man kan slumra till på

/Yasmin

3 kommentarer:

  1. jag har blivit spa-beroende och jag har en känsla av att det blir fler spabesök för vår del i framtiden.

    SvaraRadera
  2. Sv: Jättesent svar till Linnéa. Tack! Jeansshortsen har jag inte gjort själv, de är införskaffade hos HM!

    SvaraRadera
  3. haha den första bilden ÄGER :D

    SvaraRadera