söndag 4 april 2010

Taste Fabric's första inlägg i bloggvärlden!


Taste Fabric bryter trenden av dessa eviga dagens outfit-inlägg och långa egobildsmaraton. Vi säger nej tack till fler plutande läppar och inzoomade urringningar i bloggar! Det är dags för lite nytt och fräscht i bloggvärlden. Vår blogg kommer kretsa kring alla möjliga sorters inspirationskällor – vi kommer att skriva om allt från våra coola kompisar, människor vi beundrar, resor som vi har gjort, resor som vi vill göra, roliga aktiviteter och vårt engagemang i välgörenhetsaktiviteter. Häng med när vi smakar på livets inspirationer!




2 kommentarer:

  1. Superbra blogg! "Awesome" om ni frågar mig.....

    Ni kommer garanterat att lyckas med syftet att inspirera; JAG blev i alla fall inspirerad redan av dessa första inlägg!

    "Keep up the good work!"

    /Fader Anders

    SvaraRadera
  2. Genialiskt! Jag ser att samtliga andra bloggar är mindre inspirerande och givande. (eftersom ni är så aktiva och djupa människor som står över den grå massan av ointressanta människor. Ni är förstås annorlunda.)

    För övrigt kan "Häng med när vi smakar på livets inspirationer!" vara den mest pretentiösa meningen sen den skriva språket uppfanns. Bra jobbat!

    (linnéa förstörde mitt inlägg första gången jag skrev det ;<)

    5/5

    SvaraRadera