lördag 24 april 2010

Förstorade minnen :)


Idag har jag tagit en runda i Gamla Stan och ätit glass i solen, äkta stockholmsk vår-aktivitet. Tittade också in i en fotoaffär som ligger på Västerlånggatan och ägs av en söt farbror som när vi frågade om de har öppet på söndagar svarade: "ja, det beror lite på hur soligt det är och så". Härlig inställning tycker jag!
I alla fall, där hade de en maskin som man stoppar in sitt USB i och sen kan man förstora upp foton och få dem klara på 15 minuter! Jag förstorade upp min favoritbild (har tänkt göra det superlänge, skönt att det blev av) som Yasmin tagit på mig under vår volontärresa till Senegal. så här blev det:

Vill förstora upp fler foton, har alldeles för många fina bilder med minnen som ligger och ruttnar bort längst inne i de dammiga hörnen på hårddisken!
/Linnéa

1 kommentar: