lördag 24 april 2010

En liten uppdatering

Hallå den här bloggen är ju bra på flera sätt än jag trodde; nu kan jag även hänga med vad Linnéa sysslar med även om vi inte hunnit prata om allt. Kakbak för välgörenhet var ju en jättebra idé! Min gårdag gick dock inte i välgörenhetens tecken utan snarare tvärtom. Efter att jag gjort en intervju för min c-uppsats spenderade jag lite av lönen och krigade mot vinden och askmolnsrester på en uteservering. Men har man jobbat hårt förtjänar man även att unna sig saker ibland:)
Jag har fått blommor! Det bästa är att de är allergianpassade (drog nitlotten och blev familjens allergifall på delad förstaplats med min lillebror).
Utsikt över centrala Sthlm
Är solen framme sitter man ute, även om det blåser. Punkt och slut som min pappa skulle säga.

/Yasmin

3 kommentarer:

  1. haha punkt och slut! bästa uttrycket. najs med BÅDE paj och chokladboll för övrigt :)

    SvaraRadera
  2. Ölen lyfter upp hela bilden liksom :)
    Jättefina blommor förresten. Ser fram emot er nästa inlägg.

    SvaraRadera