fredag 29 oktober 2010

Milano i januari!

Idag har varit en bra dag. Har haft en kul och effektiv dag på jobbet, fått tillbaka mitt gamla nummer (halleluja!), och gått från att hänga på "Paranormal"-partyn i Barcelona till att faktiskt se "Paranormal Activity 2" på riktigt på bio. Det funkade, några sönderklämda händer senare var jag i princip återställd. Tills jag skrämde livet ur mig själv och en tjej på tjejtoaletten. Jaja, förresten spelar inte "Paranormal Acitivity" i samma liga som "Saw 1" - där snackar vi ren skräck. Nu ska jag läsa Paolo Coehlos nya bok (införskaffades igår, är man frälst så är man).

Förresten har mami bokat resa till mig och henne. Det blir Milano i januari! Då ska jag hålla hårt i väskan, äta pasta, ropa "Arivederchi" till okända människor och vara livsnjutare med mamma. Värt :)

/Yasmin

4 kommentarer:

  1. Jag ska fira Jul i Milano! jag kollar inte lite ställen och kollar läget tills ni åker =) mysigt låter det!!

    SvaraRadera
  2. men NAJS! vilken är gudens nya bok? jag måste också läsa!
    Linnéa

    SvaraRadera
  3. rebecca: asbra! litar på att få lite bra tips av dig och känna lite av din fina rebecca-närvaro i milano när jag kommer!:)

    Lilo: "Segraren står ensam"!

    SvaraRadera
  4. åååååååå ja vill också till milanello, tänk på mig som är fast på landet och sakner ihjäl mig efter er!!! vilka datum ska ni va där? får ja komma om ja bokar ryanair?

    SvaraRadera