fredag 29 oktober 2010

Hemlängtan


Det är svårt att vara långt hemifrån ibland. Särskilt när man är sjuk och bara saknar mamma eller någon som känner en jättebra för att få lite tyckom. Så i ett försök att rycka upp mig (hatar att känna mig sådär ynklig) utnyttjade jag två goda saker med Toulouse som faktiskt inte finns i Sthlm:
köpte ett paket frysta stora musslor för 25 kr och lagade till, mums.
Gick och satte mig vid floden och läste, det är ju faktiskt 20 grader och sol.

Det gäller att se att ens egna gräs faktiskt är lika grönt som alla andras och utnyttja det som finns! Så snälla ni därhemma, uppskatta alla våra mysiga höstfik i Sthlm, jag saknar...

Höst är mysigt.
/Linnéa

1 kommentar:

  1. åh linnéa, snart är du hemma igen, då ska vi fika massor och starta nya projekt! <3 /yasmin

    SvaraRadera