tisdag 28 september 2010

Fånga tiden


Jag älskar att känna att jag är ung, och det gör jag verkligen här borta i Toulouse. Staden är full av studenter som lever livet. Jag njuter hela tiden av att vara i en stad utan press men med mycket positivism om livet, framtiden, världen, allt. Och som ni alla vet, jag ÄLSKAR alla sköna barer och caféer, nu vill jag bara passa på att utnyttja dessa stunder innan jag måste åka tillbaka hem och vara seriös igen. Som man säger här:

"IL FAUT PROFITER"

Den här bilden är inte från Toulouse utan från danmark, men bilder härifrån kommer snart!

/Linnéa

3 kommentarer:

  1. Vet inte om jag fick iväg min kommentar! 11 grader är klocka 7.30 och in mot landet om man jämför med Barca, i Barca är det alltid varmare! Dessutom är det uppåt 20-25 grader dagtid, i luften! :) När åker du ner hit?

    SvaraRadera
  2. @malin: vi åker dit den 20e oktober. Lär ha blivit lite kallare då men fortfarande varmare än sverige:-) /yasmin

    SvaraRadera
  3. vilken harlig blogg ni har! Kanner precis som dig, alskar med att kanna mig ung och aven fri, kunna gora vad jag vill och inte oroa mig allt for mkt om varken nuet eller framtiden. Ta dagen som den kommer och gora sa mycket kul som mojligt. Fragan ar nar jag ska inse att jag inte ar sa ung langre och kanske borde ta tag i mitt liv och bli serios.... jaja, inte idag iaf ;)

    For att svara pa din fraga, ja jag kunde lite italienska sen tidigare men inte mkt. Det mesta larde jag mig nu i varas nar jag fick mitt jobb som make up artist/shop assistent har i Milano :)

    SvaraRadera